horaris del joves del Grup de Competició de l'Escola Catalana de Triatló

TRIATLÓ PER NENS I NENES – grup de competició

A l’Escola Catalana de Triatló oferim un servei de triatló per nens i nenes en totes i caca una de les seves etapes esportives i educatives. Un cicle esportiu que ens permet plantejar-nos objectius a curt i llarg termini.

El Grup de Competició està format per nens i nenes de 16 a 18 anys amb ganes de millorar dins d’aquest esport. En aquest grup, s’entrenen més dies i es fan sessions més intenses. És l’últim grup de l’ECT abans de passar a l’equip
Absolut de Triatló del Centre Natació Mataró, i és per això que hem de preparar els joves física i personalment, perquè puguin donar aquest pas amb les millor condicions i garanties possibles.

Com be sabeu, l’Escola Catalana de Triatló és “la base” de l’equip de competició de Triatló del
Centre Natació Mataró. Un dels nostres objectius és captar els joves, formar-los i guiar-los cap a l’objectiu final: que formin part d’un equip de competició.

La competició no és un objectiu principal, però pensem que és essencial tenir un objectiu competitiu per seguir
entrenant amb motivació i ganes. Si tenen en ment formar part de l’equip Absolut en un futur, ara és quan han de demostrar-ho. Com sempre diem, avui és el primer dia per fer-ho, demà ja serà tard!

Tot i que els objectius esportius son més alts que els altres grups, a l’Escola Catalana de Triatló no perdem la nostra essència. En aquest grup seguim potenciant el bon ambient, el treball en equip i el fet de gaudir d’un esport com el triatló.

HORARIS

Els joves del Grup de Competició entrenen 4 dies a la setmana: dilluns, dimecres, divendres i dissabte. Tenen la possibilitat de fer dos dies més d’entrenament (dimarts i dijous) amb l’equip Absolut del Centre Natació Mataró. Pensem que pot ser una bona idea anar-hi de tant en tant, ja que d’aquesta manera, el pas no serà tan fort.

DILLUNSDIMECRESDIVENDRESDISSABTE
  19:30h – 20:45h SPINNING + CÓRRER  19:30h – 20:45h CÓRRER + GYM  19:15h – 20:30h NATACIÓ  11:00h – 20:30h BICI
horaris Grup de Competició

Per qualsevol dubte o qüestió, podeu contactar amb nosaltres per correu o mòbil!

info@escolacatalanatriatlo.org