horaris del joves del Grup d'Entrenament de l'Escola Catalana de Triatló

TRIATLÓ PER NENS I NENES – grup d’entrenament

El Grup d’Entrenament està adreçat a nens i nenes de 13 a 15 anys que volen seguir millorant dins del Triatló. La diferència principal és que els nens i nenes d’aquest grup passaran a entrenar 1 dia més a la setmana, i les sessions seran més llargues. A mesura que van passant de grup, hem d’augmentar també la intensitat dels entrenaments.

És el grup entremig de l’Escola Catalana de Triatló. Mots dels joves venen del Grup de Joves, i ja tenen una bona base en cada una de les tres disciplines que formen el Triatló. En aquest cas, les volem seguir treballant i potenciant perquè tinguin un futur prometedor dins del club.

VALORS I METODOLOGIA

La metodologia utilitzada és similar en cada un dels grups d’entrenament. Volem que els joves gaudeixin de l’esport, dins d’un grup on tots hi formin part i puguin aportar el seu granet de sorra.

El servei que oferim és un servei de Triatló per nens i nenes. Tenin molt en compte el fet de transmetre valors com la constància, l’esforç, el sacrifici, el respecte i la col·laboració entre companys.

El Triatló és un esport individual, però volem formar un grup unit i amb ganes de treballar per afrontar tots els objectius proposats. Volem prioritzar un bon ambient per crear una segona família.

EL FUTUR DE L’ECT

Els joves d’aquest grup son el futur de l’Escola Catalana de Triatló. Quan tenen més de 15 anys, formaran part del Grup de Competció, últim grup de l’ECT abans de formar part de l’equip absolut de Triatló del Centre Natació Mataró.

Per tant, un dels objectius principals del grup és formar-los física i personalment perquè en un futur proper puguin formar part del Grup de Competició de l’Escola Catalana de Triatló.

HORARIS

Els nens i nenes del Grup d’Entrenament fan 4 sessions a la setmana: dilluns, dimecres, divendres i dissabtes.

DILLUNSDIMECRESDIVENDRESDISSABTE
  18:00h-19:30h CÓRRER + SPINNING  18:00h-19:30h CÓRRER + GYM  19:15h – 20:30h NATACIÓ  11:00h-12:30h BICI
horaris del Grup d’Entrenament

A l’ECT oferim un servei de Triatló per nens i nenes en totes les seves etapes educatives i esportives.

Per qualsevol dubte o qüestió, podeu contactar amb nosaltres per correu o mòbil!

info@escolacatalanatriatlo.org