TRIATLÓ PER NENS I NENES – grup de joves

Benvolguts Triatletes! Us presentem el Grup de Joves de l’Escola Catalana de Triatló, format per nens i nenes de 8 a 12 anys.  A l’Escola Catalana de Triatló hi ha 3 grups de nens i nenes, organitzats en funció de l’edat i del seu nivell. Oferim un servei de triatló en totes i cada una de les etapes esportives i educatives. Per a nosaltres, el Triatló és una eina formativa a nivell esportiu i personal molt important per tots els integrants del club. Tenim una comunicació constant amb els nens i nenes i les seves famílies. Pensem que d’aquesta manera hi haurà una millor relació i podrem oferir un servei més personalitzat. El bon ambient, dins i fora! Per a nosaltres, la figura de l’entrenador és vital. L’entrenador és aquella persona que haurà de vetllar pel benestar dels triatletes. Per nosaltres, la seva figura va més enllà que una planificació esportiva. Ell és la persona que ajudarà en tot moments a que els objectius els triatletes es compleixin. Ell és qui mediarà amb el grup i trobarà un equilibri perquè tothom senti que ho forma part. El Grup de Joves està format per nens i nenes que volen iniciar-se en aquest món. L’objectiu del grup és prioritzar la base per tal de que els joves millorin progressivament i amb les millors condicions. Introduïm exercicis lúdics i dinàmics a través de jocs i altres activitats per motivar els joves.

VALORS I METODOLOGIA

El servei que oferim és un servei de Triatló per nens i nenes. Tenin molt en compte el fet de transmetre valors com la constància, l’esforç, el sacrifici, el respecte i la col·laboració entre companys. El Triatló és un esport individual, però volem formar un grup unit i amb ganes de treballar per afrontar tots els objectius proposats. Volem prioritzar un bon ambient per crear una segona família.

HORARIS

Els nens i nenes del Grup de Joves, entrenen 3 dies a la setmana: dimarts, dijous i dissabte.
DIMARTS DIJOUS DISSABTE
  19:15h-20:30h NATACIÓ   19:00h-20:15h SPINNING / CÓRRER / JOCS   9:30h-11:00h BICI
horaris dels Grup de Joves
Per qualsevol dubte o qüestió, podeu contactar amb nosaltres per correu o mòbil! info@escolacatalanatriatlo.org 697807577